Darmowe.Audio.BOOKI


Tonacje w kolejności od najniższej: G, Ab, A, Bb, B, C, C#, D, D#, E, F, F#

zadęcie = wydech ------ zassanie = wdech ----- kanał = otwór w korpusie harmonijki
start - 3 wydech kanał trzeci - (5) wdech kanał piąty - 45 wydech dwa kanały - (67) wdech dwa kanały - higiena

wtorek, 11 lutego 2003

Oda do radości

5 5 (5) 6 6 (5) 5 (4) 4 4 (4) 5 5 (4) (4)
5 5 (5) 6 6 (5) 5 (4) 4 4 (4) 5 (4) 4 4
(4) (4) 5 4 (4) 5 (5) 5 4 (4) 5 (5) 5 (4) 4 (4) 3
5 5 (5) 6 6 (5) 5 (4) 4 4 (4) 5 (4) 4 4
(4) (4) 5 4 (4) 5 (5) 5 4 (4) 5 (5) 5 (4) 4 (4) 3
5 5 (5) 6 6 (5) 5 (4) 4 4 (4) 5 (4) 4 4

14 komentarzy:

  1. to bardzo mi sie przydalo.;)
    masz fenomenalmy gust.;)
    juz dawno nie widzialem takiejmuzy.;)
    ty ja skomponowales????
    normalnie michael jackson ma sie od kogo uczyc.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że to kiepski żart

      Usuń
    2. To jest hymn Unii Europejskiej...

      Usuń
    3. Nie odpowiada się po roku

      Usuń
    4. ej nie chce cie obrażac ale to jest Hymn Zjednoczonej Europy a Michael Jackson nie żyje :P

      Usuń
    5. UE nie ma ani hymnu ani godla moi drodzy, symbole te sa tylko symbolami cos jak logo i muzyczka w tle przy "odzie" sie nie stoi a "flagą" sobie mozna tyłek podetrzec i nikt wam nic nie zrobi

      Usuń
  2. super mam silver stara c i wyszlo extra dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzienki! Przyda mi się na muzykę... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki wielkie , wstawiaj dalej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. suuuppppeeeerrrrrrr!!!!!!!!;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki bardzo zaczalem grac na harmonijce a dzieki tej stronce bedzie po prostu latwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na stronę o tabach na harmonijkę ustnąTaby na harmonijkę ustną. Znajdziesz tutaj utwory takie Dżemu takie jak Wokół sami lunatycy, Wehikuł czasu czy Sen o Victorii

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz pozostawiony przez Ciebie, gdyż to właśnie dzięki Twoim uwagom chce mi się dalej pisać i publikować!
Dzięki! Wiele to dla mnie znaczy {:-)

Liczę, że odwiedzisz mnie jeszcze nie raz... aby pozostać na bieżąco z wpisami zapraszam Cię serdecznie do skorzystania z ułatwienia, jakie niesie ze sobą mój kanał RSS.