Darmowe.Audio.BOOKI


Tonacje w kolejności od najniższej: G, Ab, A, Bb, B, C, C#, D, D#, E, F, F#

zadęcie = wydech ------ zassanie = wdech ----- kanał = otwór w korpusie harmonijki
start - 3 wydech kanał trzeci - (5) wdech kanał piąty - 45 wydech dwa kanały - (67) wdech dwa kanały - higiena

czwartek, 2 października 2003

Tadeusz Nalepa - Kiedy byłem małym chłopcem

--2 -2 --2 -2 --3 -2 --2 -2
-5-4--4 -4 -2
--3 -2 --2 -2
--4 -4 --4 -4 --4 -4 --4 -4 --4
-4 -5 --4 -4 4
6 -5 -4 --4 -4
-2 --2 2



Kiedy byłem,
kiedy byłem małym chłopcem, hej,
wziął mnie ojciec,
wziął mnie ojciec i tak do mnie rzekł:
Najważniejsze co się czuje,
słuchaj zawsze głosu serca, hej.

Kiedy byłem,
kiedy byłem dużym chłopcem, hej,
wziął mnie ojciec,
wziął mnie ojciec i tak do mnie rzekł:
Głosem serca się nie kieruj,
tylko forsa ważna w życiu jest.

Wicher wieje,
wicher słabe drzewa łamie, hej,
wicher wieje,
wicher silne drzewa głaszcze, hej.
Najwazniejsze to być silnym,
wicher silne drzewa głaszcze, hej.

4 komentarze:

Bardzo Ci dziękuję za komentarz pozostawiony przez Ciebie, gdyż to właśnie dzięki Twoim uwagom chce mi się dalej pisać i publikować!
Dzięki! Wiele to dla mnie znaczy {:-)

Liczę, że odwiedzisz mnie jeszcze nie raz... aby pozostać na bieżąco z wpisami zapraszam Cię serdecznie do skorzystania z ułatwienia, jakie niesie ze sobą mój kanał RSS.