Darmowe.Audio.BOOKI


Tonacje w kolejności od najniższej: G, Ab, A, Bb, B, C, C#, D, D#, E, F, F#

zadęcie = wydech ------ zassanie = wdech ----- kanał = otwór w korpusie harmonijki
start - 3 wydech kanał trzeci - (5) wdech kanał piąty - 45 wydech dwa kanały - (67) wdech dwa kanały - higiena

wtorek, 24 lutego 2004

Dżem - Whisky

Mó-wią o mnie w mie-ście
5  6  6  (6)  6  5

co z niego za typ
5  5   (4)  4  4

wciąż cho-dzi pi-ja-ny
   5  6  6  (6)  6  5

nie wie co to wstyd
 4  (4)  5  5  (4)

bru-dny nie do-my-tek
(4)  (4)  (4)  5  6  6

wstaj-ni cią-gle śpi
  5  5  (5)  (4)  5

cze-go szu-kasz w naszym mie-ście
  6  6  6  (5)  5  4  (4)  (4)

idz do dia-bla mo-wia lu-dzie
(4)5(5)(5)6(6)65

pe-łni cnót
5  6  (6)

lu-dzie pe-ełni cnot
4  4  (4)  (4)  4

-----

5  6  6  (6)  6  5
whis-ki-mo-ja-żo-no

4     4     5    6    6    (5)
jed-nak-tyś-naj-lep-szą-z daam

5  6   6   (6)   6   5
już-mnie-nie-o-puś-cisz

6   6   6   (5)   5
niee-nie-bę-dę-saam

31 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemna tabulatura, dopiero zaczynam przygodę z harmonijką i ta strona bardzo mnie zachęca do dalszej pracy. Pozdrawiam Look1403

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ci dziękuje ja dopiero dziś dostałem harmonijke a już mi to dośc dobrze wychodzi pozdrawiam Marek z Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od dłuższego czasu szukam tego tabu i nie mogę znaleźć wielkie dzięki za wstawienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gram dopiero drugi dzień i już mi wychodzi. Fajnie jest to rozpisane. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie :) gram od wczoraj i wychdzi :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż chce się grac ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gra na harmonijce jest dla mnie bardzo trudna ale z tą stroną idzie mi lepiej.:D Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu rewelacja, nie przestawaj pisać tabów, może mają parę błędów, ale są jednymi z najlepszych w necie
    Picuman

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jeden błąd nie ma ostatniej nuty w jednak tyś najlepszą z daam ale supcio a gdybyś jeszcze wstawił wehikuł czasu był bym wdzięczny

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wielkie dzieki na tych tabach wychodzi mi to najlepiej i małe pytanie czy ma ktos moze wstawke do tego? Z góry dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie w jakiej tonacji najlepiej grać tą piosenkę???

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, ale jest błąd w czwartej linijce w piosence jest Pewno nie wie co to wstyd. Brakuje tam nutki;d pozdro strona super

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki szybko się nauczyłem

    OdpowiedzUsuń
  14. ja dopiero gram pierwszy dzień a dzieki tej stronie jusz powoli umniem grać dżema

    OdpowiedzUsuń
  15. ale kiczowate totalnie wszystko podwracane

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie, chce zacząć swoją przygodę z harmonijka, gram na skrzypcach i kontrabasie. Kompletnie nie znam się na harmonijkach. czy znajdzie się ktoś życzliwy i doradzi mi jaką wybrać? chcę grać blues i jazz. Z góry dziękuję:]

    OdpowiedzUsuń
  17. witaj - trudno doradzać osobie która jest tak wszechstronnie utalentowana muzycznie jak Ty ... człowiek orkiestra - być może pomoże nauczyciel, koleżanka z zespołu a jeśli nie to: po pierwsze proponuję harmonijkę w tonacji C a po drugie cena tak naprawdę nie jest ważna bo pograsz sobie nawet na sprzęcie z lidla różnica jest taka że droższa jest trwalsza i na dłużej starczy

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuje za odpowiedz:] ale czy lepiej mosiężna czy drewniana? przeszukałam cały internet i znalazłam wiele pozytywnych opinii o "Hohner Silver Star". Co o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  19. 'Silver Star 'na pewno będzie dobra na początek - ja na swoją pierwszą wybrałem 'GoldenMelody' właśnie dlatego że korpus jest z ABSu - myślę że taka [czyli z tworzywa] harmonijka jest praktyczniejsza bo wiadomo że zestawienie drewno i wilgoć są bardziej wymagające
    także nieniejszym :-) potwierdzam Twój wybór a jeśli spodoba Ci się takie dmuchanie w kanały to następną kupisz już w wybranej tonacji i pewnie z nierdzewnymi stroikami
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  20. od 2h gram i opanowałem ode do radości szału to nie robi ale jestem happy i teraz pora na whisky mam nadzieje że sie uda

    OdpowiedzUsuń
  21. katastrofa. to w ogóle nie brzmi jak whisky.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki wielkie za tego taba. Bardo szybko się z niego nauczyłem. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyszcze se instrumenta i czytam i czytam i nagleee.....OOOOOOOOO nieEEE!!!!!!! jak dyszlem w łeb!!!!

    Ludziska ogarnijcie się trochę!!!
    ,,Whisky'' nie posiada refrenu!!!!!
    Rysiek przewraca sie w grobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOk ... poprawione ... dzięki za uwagi i przepraszam za tego duszlowego guza na głowie

      Usuń
  24. Świetna stronka. Idealna na początek przygody z harmoszką - ale i na doskonalenie umiejętności. Mi póki co nie za bardzo wychodzą podciągi i myślałem, że nigdy tej piosenki nie zagram - ale dzięki tej stronce się udało :D Jednak mimo wszystko dalej będę je ćwiczył. Myślę, że będę często wracał na tę stronkę :-) Pozdrawiam, Kuba

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam na stronę o tabach na harmonijkę ustnąTaby na harmonijkę ustną. Znajdziesz tutaj utwory takie Dżemu takie jak Wokół sami lunatycy, Wehikuł czasu czy Sen o Victorii

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz pozostawiony przez Ciebie, gdyż to właśnie dzięki Twoim uwagom chce mi się dalej pisać i publikować!
Dzięki! Wiele to dla mnie znaczy {:-)

Liczę, że odwiedzisz mnie jeszcze nie raz... aby pozostać na bieżąco z wpisami zapraszam Cię serdecznie do skorzystania z ułatwienia, jakie niesie ze sobą mój kanał RSS.